eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpionyRe: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
  • Data: 2013-10-06 22:46:22
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zamknięcie "na klamkę" to żadne zamknięcie.

    rozumiem że jak nie zamkniesz mieszkania na klucz to można spokojnie
    splądrować dom?

    Wsadzenia łapy przez dziurę i otwarcie klamki to jednak sforsowanie
    zabezpieczenia, gdyby właściciel chciał aby każdy mógł wchodzić na teren
    posesji to by ją zostawił otwartą. To kwestia wychowania i szacunku dla
    własności. Dla mnie dom czy posesja zamnięte nawet na zatrzask to jednak
    miejsca zamknięte.

    IMHO to było włamanie.