eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony › Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
  • Data: 2013-10-07 10:58:19
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.10.2013 10:46, krys pisze:

    > A ty z kultury obrazkowej jesteś i i czytasz tylko wielkie tytuły prasowe,
    > nie starajac się zrozumieć treści artykułu, tak?

    A co tam jest do rozumienia? Standardowe zrzędzenie + śmieciowa teoria
    spiskowa. <ziew>

    > Po pierwsze - żaden głąb.
    > Po drugie - niczego nie wytłumaczyłeś.

    To twoja teoria.

    > "Jest super, jest super, więc o co ci chodzi":->

    Super nie jest, ale popularna teoria malkontentów "od wojny jest coraz
    gorzej" też jest bzdurą.

    Generalnie jak ktoś ma rozum i chęć do pracy, to źle nie ma. Ostatecznie
    zawsze może zmienić miejsce zamieszkania jak mu lokalne warunki nie
    odpowiadają.

    > Każdy głupi to przyjmuje wszystko, co mu się na tacy podaje bez odrobiny
    > refleksji.

    No to dokonuj refleksji, zamiast jak głupi łykać bez refleksji każde
    marudzenie i teorię spiskową na tacy podawane.