    From: "Jaro" <jarecky(at)mailujnakablowkeaster>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pierwsza pomoc, odpowiedzialność
    Date: Mon, 18 May 2009 18:34:39 +0200

    > Myślę, że PLONK. Nie lubię kopać się z koniem. Czytasz co innego niż ja
    > piszę i do niczego to nie prowadzi.
    > Tristan

    Ale kolega Ci dobrze napisal, ze wykonujac resuscytacje u goscia ktory jest
    nieprzytomny i ma puls a Ty w stresie tego nie wyczules krzywdy mu raczej
    nie powinienes zrobic. Zreszta nie jestes lekarzem zeby to oceniac czy
    robisz mu wieksza szkode niz widzisz go teraz, Twoim zdaniem gosc wymagal
    resuscytacji i juz. Kiedys lekarz mi powiedzial ze ludzie nie umieraja od
    niefachowo udzielonej pomocy ale od jej braku... Tak na marginesie to co
    napisal kolega ze przykladajac policzek do ust poszkodowanego na 90%
    wyczujesz/poczujesz oddech lub zaobaczysz ruch klatki piersiowej.

    Pozdrawiam
    Jaro

    PS Nie jestem prawnikiem ani lekarzem.