eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParagon a prawo reklamacji › Re: Paragon a prawo reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Date: Tue, 1 Sep 2009 23:12:06 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <h7k2rj$8qq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <2...@b...poznan.pl> <h7agu3$aj1$1@news.onet.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <h7bhpf$2cj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <h7fn1l$kao$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <h7juhn$i9e$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h7jvgg$8to$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abnn51.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1251839667 9050 83.8.3.51 (1 Sep 2009 21:14:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Sep 2009 21:14:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:605039
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    >>
    >> A jaki on ma interes w tym, żeby gnać do księgowości i przekopywać
    >> się przez góry dokumentów?
    >
    > Taki, żeby nie narażać się na przegraną sprawę sądową.

    Na tej zasadzie powinien z góry uznawać wszystkie żądania klientów
    oraz osób podających się za klientów i w ogóle wszyskich którzy
    się nawiną.

    > To problem sprzedawcy, że nie ma ewidencji. W sumie to dobry
    > sposób na reklamacje załatwione odmownie: "klient dostarczył
    > oryginał paragonu, ale nie uznałem reklamacji, bo na pewno taką samą
    > usterkę dotyczącą tego samego produktu na podstawie tego samego
    > paragonu reklamował już wcześniej.

    Nonsens. Oryginał paragonu jest tylko jeden.
    Jeśli reklamacja jest załatwiana poprzez zwrot ceny
    to paragon zostaje u sprzedwcy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1