eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParagon a prawo reklamacji › Re: Paragon a prawo reklamacji
  • Data: 2009-09-01 21:17:14
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Alek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    >>>
    >>> A jaki on ma interes w tym, żeby gnać do księgowości i przekopywać
    >>> się przez góry dokumentów?
    >>
    >> Taki, żeby nie narażać się na przegraną sprawę sądową.
    >
    > Na tej zasadzie powinien z góry uznawać wszystkie żądania klientów
    > oraz osób podających się za klientów i w ogóle wszyskich którzy
    > się nawiną.

    To już sprawa sprzedawcy. Może uznawać, może nie uznawać, ważne jest
    to, że paragon nie jest konieczny do reklamacji z tytułu niezgodności z
    umową.

    >
    >> To problem sprzedawcy, że nie ma ewidencji. W sumie to dobry sposób
    >> na reklamacje załatwione odmownie: "klient dostarczył oryginał
    >> paragonu, ale nie uznałem reklamacji, bo na pewno taką samą usterkę
    >> dotyczącą tego samego produktu na podstawie tego samego paragonu
    >> reklamował już wcześniej.
    >
    > Nonsens. Oryginał paragonu jest tylko jeden.
    > Jeśli reklamacja jest załatwiana poprzez zwrot ceny
    > to paragon zostaje u sprzedwcy.


    Pod warunkiem, że paragon zostanie dostarczony.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1