  • Data: 2009-09-03 10:25:34
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 08:44:54 +0200, Alek napisał(a):

    > Swoją drogą ile ty masz tych paragonów czy faktur do przechowania,

    Powiedz mi dlaczego ja, jako klient który kupił jakiś towar/rzecz zostaje
    zmuszony do zakupu lodówki?
    Zaraz rozdziawisz gębę i powiesz że mnie popierdoliło.
    A ja ci właśnie udowodniam że mnie nie popierdoliło. Otóż zerknij sobie na
    PARAGON po np. 10 miesiącach "leżakowania" razem z kartą gwarancyjną, w
    zwykłym miejscu w skoroszycie w pokoju dziennym.
    Niech kurwa każdy wydający paragony DRUKUJE je na normalnym papierze i w
    technice najlepiej laserowej - wówczas problem przechowywania paragonów w
    lodówce zniknie.
    Jak ja mam udowodnić na popierdolonym paragonie po trzech latach - skoro
    tam NIC NIE WIDAĆ!!!!! I właśnie bogaty w takie doświadczenie, kseruje
    sobie świeżutki paragon i potem po tych przykładowych 3 latach dołączam go
    do reklamacji. Będziesz miał jakieś wonty do tego?

    Dupcys chopie jak mały kaziu po dupnym piwie.