eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParagon a prawo reklamacjiRe: Paragon a prawo reklamacji
  • Data: 2009-09-01 23:09:05
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    >>> A jaki on ma interes w tym, żeby gnać do księgowości i przekopywać
    >>> się przez góry dokumentów?
    >>>
    >> interes? interes juz zrobił, sprzedajac.
    >> Teraz musi respektowac prawa nabywcy.
    >
    > A każdy kto chce z jakichś praw skorzystać niech je należycie wykaże.
    >
    >> Jezeli jest taki podejrzliwy, to jak rozumiem, paragon tez bedzie
    >> sprawdzał, bo w kocu czym rozni sie paragon od skanu tegoz paragonu?
    >
    > Różni się tym, że paragon jest dokumentem potwierdzającym dokonanie
    > sprzedaży a skan jest obrazkiem.
    >
    nie zrozumiałes: czym rozni sie wydruk skany na papierze A4 od wydruku
    skanu na papierze termicznym?

    >> (oczywiscie poza faktem, ze skan bedzie czytewlny a paragon
    >> wyblaknie...)
    >
    > A kserokopia banknotu może mieć fajniejsze kolory niż oryginał.
    > Ale banknotem nie jest i wartości żadnej nie ma.
    >
    no, no - a zdjecie samochodu nie jest samochodem. Fajnie. Ale zdaje sie, ze
    to miała byc jakas analogia?

    >> Ja jako klient
    >> absolutnie nie oczekuje od sprzedawcy jakis ewidencji. Oczekuje, ze
    >> po
    >> udowodnieniu ze cos u niego kupiłem otrzymam odpowiednia obsługe.
    >
    > No to udowodnij.
    >
    no toz wlasnie udowadniam. Pokazuje wszelkkie potrzebne informacje do
    zidentyfikowania mojej transakcji. Sprzedawca nie twierdzi, ze podałem
    błedne dane i ze tak naprawde nie dokonałem transakcji - mowi ze nie chce
    mu sie sprawdzic.

    >> A jak
    >> sprzedawca stwierdzi, ze go oszukuje i ze tak naprawde nie kupiłem -
    >> oczekuje minimum profesjonalizmu w udowodnieniu mi tego.
    >
    > Sprzedawca niczego nie twierdzi i niczego od ciebie się nie domaga.
    > To ty masz interes.
    >
    mowiac, ze nie przeprowadzi procesu reklamacyjnego, twierdzi, ze u niego
    nie kupiłem. Gdyby było inaczej - nie odmawiałby.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
    w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1