  • Data: 2009-09-01 21:20:14
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

    > interes? interes juz zrobił, sprzedajac.
    > Teraz musi respektowac prawa nabywcy.

    A każdy kto chce z jakichś praw skorzystać niech je należycie wykaże.

    > Jezeli jest taki podejrzliwy, to jak rozumiem, paragon tez bedzie
    > sprawdzał, bo w kocu czym rozni sie paragon od skanu tegoz paragonu?

    Różni się tym, że paragon jest dokumentem potwierdzającym dokonanie
    sprzedaży a skan jest obrazkiem.

    > (oczywiscie poza faktem, ze skan bedzie czytewlny a paragon
    > wyblaknie...)

    A kserokopia banknotu może mieć fajniejsze kolory niż oryginał.
    Ale banknotem nie jest i wartości żadnej nie ma.

    > Ja jako klient
    > absolutnie nie oczekuje od sprzedawcy jakis ewidencji. Oczekuje, ze
    > po
    > udowodnieniu ze cos u niego kupiłem otrzymam odpowiednia obsługe.

    No to udowodnij.

    > A jak
    > sprzedawca stwierdzi, ze go oszukuje i ze tak naprawde nie kupiłem -
    > oczekuje minimum profesjonalizmu w udowodnieniu mi tego.

    Sprzedawca niczego nie twierdzi i niczego od ciebie się nie domaga.
    To ty masz interes.