eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParagon a prawo reklamacji › Re: Paragon a prawo reklamacji
  • Data: 2009-09-01 21:12:06
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    >>
    >> A jaki on ma interes w tym, żeby gnać do księgowości i przekopywać
    >> się przez góry dokumentów?
    >
    > Taki, żeby nie narażać się na przegraną sprawę sądową.

    Na tej zasadzie powinien z góry uznawać wszystkie żądania klientów
    oraz osób podających się za klientów i w ogóle wszyskich którzy
    się nawiną.

    > To problem sprzedawcy, że nie ma ewidencji. W sumie to dobry
    > sposób na reklamacje załatwione odmownie: "klient dostarczył
    > oryginał paragonu, ale nie uznałem reklamacji, bo na pewno taką samą
    > usterkę dotyczącą tego samego produktu na podstawie tego samego
    > paragonu reklamował już wcześniej.

    Nonsens. Oryginał paragonu jest tylko jeden.
    Jeśli reklamacja jest załatwiana poprzez zwrot ceny
    to paragon zostaje u sprzedwcy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1