  • Data: 2008-10-23 14:43:10
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gdq0pg$400$1@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > To prawna konsekwencja znajomosci fizjologii ludzkiej. I to nie tylko tam,
    > gdzie daja piwo.
    > Ale jest tez i inny aspekt - nie ma obowiazku otwierania lokali. Wiec nie
    > chcesz udostepniac toalety? Nie otwierasz pubu.
    > Wiesz o wymaganiach przed otwarciem pubu.
    > Tak samo jak przed wejsciem dio pubu dla palacych wiesz, ze tam beda
    > palic...
    Nie tak samo, ale zostawmy to.
    Generalnie w takiej sytuacji powinna być dal istniejących juz lokali
    karencja na dostosowanie się do nowych warunków.
    Jak robiłem prawo jazdy to nie było ograniczenia do 50 km/h w terenie
    zabudowanym i nie wiedziałem robiąc je, że będzie.

    > Ale nakaz posiadania kibla przez pub nie dotyczy konsumenta tylko
    > wlasciciela pubu.
    A o czym ja piszę?

    > I wynika i nie wynika :)
    > Normalny przedsiebiorca otwierajac jadlodajnie ma zamiar sciagac klientow
    > przez smaczner i zdrowe jedzenie - nie planuje zatruc klientow
    Co ty opowiadzasz? Jakie smaczne i zdrowe?
    O McDonaldsie, KFC nie słyszałeś???

    > Hmmm, jakies badania nad ta szkodliwosci? :)
    Jezu, jakiś jest emotikon na ironię, sarkazm, bo bez niego nie trybisz?

    > ustawowo zakazac? :)
    Bezwzględnie.

    --
    Jotte