  • Data: 2008-10-23 17:02:22
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Ty chcesz coś udowadniać, twoja sprawa. Biegaj i zbieraj dane.

    hmmm, to nie ja chce zmieniac obecny stan. Podaj merytoryczne
    uzasadnienie dla swoich zmian. A nie "Bo tak!"

    > Co piąta? Czyli 20%. Przeprowadziłeś jakieś statystyki, notatki masz itp.?
    > Czy tak se gadasz?

    Liczylem. choc nie robilem notatek. 1,2,3,4, komorka, 1,2,3,4 komorka...

    > To nie wystarczy do wnioskowania niczego.
    Ale wystarczy by stwierdzic, ze pizda jechala z telefonem przy uchu.

    > Może za rogiem dostała mandat.
    No to powinna dostac kolejny.

    > Widzisz, takie gadanie to jak przy piwie (i to przynajmniej 4-tym).
    > Albo coś jest faktem i wówczas może być ważkim argumentem w dyskusji, albo
    > gadaniną podpitego Staśka.

    No wlasnie, czekam na konkrety z twojej strony. Ty chcesz wporowadzac
    zmiany, obostrzenia.

    > Choć akurat co do niskiej karalności kierowców-gadaczy mam podobne
    > wrażenie.
    > Tyle tylko, że wiem iż to jedynie wrażenie.

    Jakby karalnosc byla wysoka i dotkliwa, to ludzi enie gadaliby.

    Moze trzeba karac odebraniem telefonu i blokada numeru? :)