eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta programu antywirusowego › Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
  • Data: 2009-10-06 17:53:31
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    >>>> oszacuj - ja twoim zdaniem
    >>>> oceniasz szanse, ze w ciagu najblizszych dwóch lat ktorys z
    >>>> producentów dysków wypusci serie na ktora da gwarancje pt:
    >>>> gwarantujemy ze dysk nie ulegnie awarii.
    >>>> Ja szanse oceniam na 2%.
    >>> Ja w ogóle nie tego oceniam - nie uważam sie za proroka czy tam
    >>> jasnowidza. 2 lata w tej dziedzinie to kupa czasu
    >> no to sorry, ale z skoro z jednej strony piszesz ze lada dzien, a z
    >> drugiej ze nie potrafisz tego oszacowac - jaka jest wartosc takiego
    >> argumentu...
    > Duża. Tylko trzeba dać radę zrozumieć, a tobie nie wyszło.
    > Każde rozwiązanie zanim się pojawiło to go nie było. I wiele pojawiło
    > się "z dnia na dzień" w skali czasowej tej dziedziny.
    > Ja natomiast chętnie poznam wartość tej przepowiedni (całkiem zresztą
    > zbędnej i nonsensownej) o 2% prawdopodobieństwie, ze szczególnym
    > uwzględnieniem metodologi oszacowania.
    > Dziecinada...
    >
    metodologia jest bardzo prosta - piszac 2% chciałem dac do zrozumienia ze,
    chodz oczywiscie szanse sa,to oceniam je minimalnie.
    Od razu odpowiadam - tak, rownie dobrze mogłem napisac 1% albo 3. Nie o
    liczbe chodziło a o skale.
    Argumentu o dziecinadzie nie skomentuje - myslałem ze juz wczesniej
    prszekonalismy sie, ze bedziemy dyskutowac na troche innym poziomie.
    Nie? Trudno? Pewnie zwyczajnie wczesniej sie nam znudzi.

    Widze ze wyciałes cała argumentacje o wartosci sprzetu do wartosci
    przechowywanych danych - szkoda - ona była najwazniejsza.

    >> Mam wrazenie ze zaczynasz fantazjowac.
    > Widocznie masz naturę impresjonisty.
    >
    >>>> W praktyce:
    >>>> kupuje dwa dyski, jeden na os fiz, drugi na DG - jakie w praktyce
    >>>> roznice w uprawnieniach w przypadku reklamacji?
    >>> Jeśli korzystasz z gwarancji to w niej znajdziesz swoje uprawnienia.
    >>> Jeśli uważasz, że gwarancja cię nie zadowala i nie chcesz się do
    >>> niej odwoływać to:
    >>> - w przypadku nr 1 ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
    >>> konsumenckiej oraz o zmianie KC
    >>> - w przypadku nr 2 z KC art. 556-576.
    >> ok, sadziłem
    > Nie sądź abyś nie był sądzony.
    >
    ROTFL, dobrze ze nie czepiasz sie słówek.

    >> ze zamiast pisac to co powyzej, w takiej samej objetosci
    >> tekstu napiszesz odpowiedz.
    > Nie przesadzasz z tym lenistwem? Dostałeś wszystko co potrzeba zamiast
    > rady typu "use the google, Luke" i jeszcze coś marudzisz?
    >
    jasne, nie marudze, mowie tylko.
    Podane przez ciebie wedki znalazł bym przy googlanie w luku, ale spoko, nie
    mam za złe.
    Tak tylko stwierdziłem.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1