  • Data: 2009-10-06 18:09:32
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:06102009.37DF7FE4@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > metodologia jest bardzo prosta - piszac 2% chciałem dac do zrozumienia
    > ze, chodz oczywiscie szanse sa,to oceniam je minimalnie.
    To nie jest metodologia, to jest "intencjologia".

    > Od razu odpowiadam - tak, rownie dobrze mogłem napisac 1% albo 3. Nie o
    > liczbe chodziło a o skale.
    Czyli tak sobie walnąłeś.
    To jaka jest wartość takiego "argumentu"?
    BTW - a jak oszacowałeś tę skalę (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii
    szacowania)?

    > Argumentu o dziecinadzie nie skomentuje - myslałem ze juz wczesniej
    > prszekonalismy sie, ze bedziemy dyskutowac na troche innym poziomie.
    Więc czemu się tego nie trzymasz?

    > Widze ze wyciałes cała argumentacje o wartosci sprzetu do wartosci
    > przechowywanych danych - szkoda - ona była najwazniejsza.
    Nie rozumiem, o co ci chodzi.
    Co w ogóle ma wartość sprzętu do wartości danych?

    > ROTFL
    Znowu??? ;)

    --
    Jotte