eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta programu antywirusowego › Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
  • Data: 2009-10-05 01:04:20
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:04102009.1CB33CB5@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > Prosze cie...
    Żadych próśb! ;))

    > Oczywiscie, ze moze, ale jak oceniasz prawdopodobienstwo?
    Tak samo jak niegdyś na wprowadzenie w pewnym momencie przez producentów
    samochodów iluśtam-letniej gwarancji na perforacje blachy. Tak samo jak na
    wprowadzenie gwarancji na podzespoły mechaniczne do określonego czasu lub
    przebiegu. Naprawdę nie słyszałeś o takich mechanizmach?

    >>>>> ani z tytułu niezgodnosci z umowa.
    >>>> Nie niezgodności z umową tylko rękojmi. Niezgodność z umową dotyczy
    >>>> sprzedaży konsumenckiej, a napisałem "prowadzę działalność".
    >>>> I jest to zobowiązanie "przymusowe", wynikające z ustawy.
    >>>> Mylisz różne rzeczy.
    >>> ok, to tylko kwestia nazewnictwa.
    >> Nie. To kwestia różnych uregulowań prawnych (ustaw) skierowanych do
    >> różnych segmientów rynku.
    > A na czym polegaja podstawowe róznice?
    W kwestii prawnej sam łatwo sprawdzisz, zaś w kwestii praktycznej - na
    rodzaju klienta.
    A tu mamy kilka cech.
    Przede wszystkim inaczej obwarowana jest oferta dla klienta indywidualnego
    (konsumenta - bardzo zmiennego ale masowego), a inaczej dla klienta
    biznesowego (mniej licznego, ale potencjalnie stabilniejszego).
    Druga sprawa to specyfika obszaru docelowego. Ilu klientów kupi Oracla, a
    ilu Accessa? Ilu klientów będzie zainteresowanych zakupem Sibeliusa, a ilu
    Worda?
    Kto kupi sobie do domu Windows 2008 Server, a kto Vistę Ultimate (tu akurat
    wiem ;))?
    Jak w reklamie - ważna jest przede wszystkim prawidłowo określona grupa
    docelowa oraz dostosowanie cech i ceny produktu do jej potrzeb i możliwości.
    Część tych elementów mozna stymulować (np. wmówić potencjalnemu klientowi
    metodami "promopcyjnymi", że dany produkt jest fantastyczny, nie obejdzie
    się bez niego i on rozwiąże jego problemy). Głupich nie sieją, sami się
    rodzą i jest ich zdecydowana większość.

    --
    Jotte



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1