  • Data: 2009-10-07 05:56:13
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte t...@w...spam.wypad.polska ...

    > To nie jest metodologia, to jest "intencjologia".

    > Czyli tak sobie walnąłeś.
    > To jaka jest wartość takiego "argumentu"?
    > BTW - a jak oszacowałeś tę skalę (ze szczególnym uwzględnieniem
    > metodologii szacowania)?

    jak w inny sposób powiedziec ci ze *moim zdaniem* szanse sa minimalne?

    > Więc czemu się tego nie trzymasz?

    Dzieki.
    Sam nie wiem, po co jeszcze ze mna rozmawiasz.
    Ide sobie poplakac.

    > Nie rozumiem, o co ci chodzi.
    > Co w ogóle ma wartość sprzętu do wartości danych?

    Jezeli nie wiesz co ma wartosc sprzedawnaego towaru do ewentualnej wartosci
    swiadczenia gwarancyjnego to...
    wlasnie wiaze sobie sznurówki... na stojaco... bo rece opadły mi do
    kostek...

    > Znowu??? ;)

    cały czas!
    Oczywiscie poza chwila, kiedy poszedłem sobie poplakac zdruzgotany tym, ze
    mnie nie rozumiesz... ;-)