  • Data: 2009-10-04 21:41:50
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Na obecną chwilę - nie, ale to nie ma znaczenia. W obliczu konkurencji
    > w każdej chwili może się znaleźć ktoś, kto skalkuluje sobie, że warto
    > podjąć takie ryzyko.

    swietne.
    Od kilkunastu lat jeszcze nikt tego nie zrobił ale zaraz, za chwile, w
    kazdej chwili ktos taki moze sie znaleźć...
    Prosze cie...
    Oczywiscie, ze moze, ale jak oceniasz prawdopodobienstwo?

    > Nie. To kwestia różnych uregulowań prawnych (ustaw) skierowanych do
    > różnych segmientów rynku.

    A na czym polegaja podstawowe róznice?
    Bo ja znam uwarunkowania przede wszystkim jako konsument - 2 lata
    odpowiedzialnosci sprzedawcy itd.
    Na czym polegaja w skrocie 2-3 najwazniejsze roznice?

    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
    Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr.