  • Data: 2009-10-05 07:56:51
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    >> Prosze cie...
    > Żadych próśb! ;))

    prosze cie, przeciez to nie była prośba, prosze cie....
    ;-P

    > Tak samo jak niegdyś na wprowadzenie w pewnym momencie przez
    > producentów samochodów iluśtam-letniej gwarancji na perforacje blachy.
    > Tak samo jak na wprowadzenie gwarancji na podzespoły mechaniczne do
    > określonego czasu lub przebiegu. Naprawdę nie słyszałeś o takich
    > mechanizmach?

    Jotte, nie tłumacz jak dziecku tylko oszacuj - ja twoim zdaniem oceniasz
    szanse, ze w ciagu najblizszych dwóch lat ktorys z producentów dysków
    wypusci serie na ktora da gwarancje pt: gwarantujemy ze dysk nie ulegnie
    awarii.
    Ja szanse oceniam na 2%.
    Po pierwsze - zbyt duze pole do popisu dla wyłudzaczy, po drugie - zbyt
    duza wartosc danych.

    Porownanie do aut jest o tyle nietrafione, ze w razie wystapienia korozji
    nadwozia, w najgorszym przypadku wartosc rekompensaty = wartosc sprzedanego
    towaru.
    W przypadku dysków ta zaleznosc wygladałaby o wiele mniej przyjemnie.

    > W kwestii prawnej sam łatwo sprawdzisz, zaś w kwestii praktycznej - na
    > rodzaju klienta.
    > A tu mamy kilka cech.

    W praktyce:
    kupuje dwa dyski, jeden na os fiz, drugi na DG - jakie w praktyce roznice w
    uprawnieniach w przypadku reklamacji?

    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
    że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche