  • Data: 2008-03-31 21:52:19
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych - co mi grozi?
    Od: kalin <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > Tu może chodzić nie tyle o dane osobowe, ale o dane objęte tajemnicą
    > telekomunikacyjną (np. billing)- patrz ustawa prawo telekomunikacyjne.
    > Dodatkowo zajrzyj do kk - rozdz. p-swa przeciwko ochronie informacji czy
    > jakoś tak.

    "Art. 266. § 1. Kto, wbrew przepisom ustawy lub przyjętemu na siebie
    zobowiązaniu, ujawnia lub wykorzystuje informację, z którą zapoznał się
    w związku z pełnioną funkcją, wykonywaną pracą, działalnością publiczną,
    społeczną, gospodarczą lub naukową,podlega grzywnie, karze ograniczenia
    wolności albo pozbawienia wolności do lat 2."

    Ujawnic nie ujawniłem, a wykorzystywac... ? Wykorzystalem w taki sposob
    ze potwierdzilem swoje przypuszczenia... W zaden inny sposob tego nie
    wykorzystalem