  • Data: 2008-04-01 07:56:41
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych - co mi grozi?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.04.2008 kalin <q...@g...com> napisał/a:
    > więc o co kurde chodzi skoro ja wszedlem bezpodstawnie na konto w celu
    > sprawdzenia czy dana osoba pisze pod nr mojej laski, ktory notabene i
    > tak znalem ;)
    > Co najwyzej firma moze mi zarzucic to ze wszedlem na konto, ale zeby
    > byla tu mowa o naruszeniu ustawy o ochronie danych osobowych to nie
    > widze... Wiec do czego prokurator moze sie przyczepic???

    MZ jak się uprze to z wymienionego już Art. 267. ale u.2. "..kto w celu
    uzyskania informacji, do której nie jest uprawniony, zakłada lub posługuje
    się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym albo innym urządzeniem
    specjalnym."

    Posłużyłeś się innym urządzeniem specjalnym do uzyskania informacji do
    której nie byłeś uprawniony.

    Ewentualnie, jak coś z tą infomacją zrobiłeś (np. powiedziałeś
    koledze/dziewczynie/etc) to rozłącznie z powyższym art. 266. § 1.

    --
    Marcin