  • Data: 2008-03-31 22:02:04
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych - co mi grozi?
    Od: kalin <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > Zobacz też art. zaczynający się od "Kto uzyskuje informacje dla niego
    > nieprzeznaczoną...", ale nie wiem czy na to się łapiesz. No i przepisy karne
    > na końcu w prawie telekomunikacyjnym.

    "Art. 267. § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie
    przeznaczoną, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu
    służącego do przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne,
    magnetyczne albo inne szczególne jej zabezpieczenie, podlega grzywnie,
    karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2."

    Uprawnienia mam bo pracuje na bazie danych klientow. Pisma nie
    otwieralem ani tym bardziej nie łamałem zadnych zabezpieczen