  • Data: 2008-04-01 07:33:16
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych - co mi grozi?
    Od: kalin <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek pisze:

    > Ani numer telefonu, ani rejestracyjny samochodu ani nawet numer dowodu
    > nie jest daną osobową w rozumieniu stosownej ustawy.
    >
    > M.

    więc o co kurde chodzi skoro ja wszedlem bezpodstawnie na konto w celu
    sprawdzenia czy dana osoba pisze pod nr mojej laski, ktory notabene i
    tak znalem ;)
    Co najwyzej firma moze mi zarzucic to ze wszedlem na konto, ale zeby
    byla tu mowa o naruszeniu ustawy o ochronie danych osobowych to nie
    widze... Wiec do czego prokurator moze sie przyczepic???