  • Data: 2008-03-31 23:01:33
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych - co mi grozi?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kalin pisze:

    > a co jesli to jest nr prepaid a wg regulaminu operatora, kazdy moze
    > sobie zadzwonic do BOU i podajac nr niezarejestrowanego prepaida uzyskac
    > informacje z billingu

    Niezupełnie każdy i raczej nie z billingu.
    Co do odpowiedzialności karnej, trudno powiedzieć, czy i co wymyśli
    prokurator, chociaż najbardziej mi trafia do przekonania art. 266 § 1
    KK, ale niska szkodliwość czynu itp.

    Odpowiedzialność z tytułu Prawa telekomunikacyjnego raczej Ci nie grozi,
    te zapisy są w stosunku do przedsiębiorców telekomunikacyjnych, nie
    pracowników. Natomiast możesz mieć większy problem - jeżeli doszłoby do
    postępowania przez prezesa UKE i nałożenia kary, to Twój obecny
    pracodawca może domagać się rekompensaty. A kary z UKE nie są małe,
    najmniejsza do tej pory to 50 kzł.

    M.