    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Date: Fri, 03 Jun 2011 08:37:59 +0200
    <is0i0s$nhb$1@inews.gazeta.pl> <is0iqb$i5o$1@news.onet.pl>
    <is1brs$gj1$1@news.onet.pl> <is1cnu$j7f$1@news.onet.pl>
    <is23sv$h7j$1@news.task.gda.pl> <is262k$pmr$1@news.net.icm.edu.pl>
    <is29ke$t98$1@news.task.gda.pl> <is2o3b$l4q$1@news.net.icm.edu.pl>
    <is2peh$hs3$1@news.task.gda.pl> <is2t0f$ssq$1@news.net.icm.edu.pl>
    <is4odn$14q$1@news.task.gda.pl> <is4omt$le7$4@news.onet.pl>
    <is4phb$5i9$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1106011005480.7780@quad>
    <is4v2m$ifa$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1106012304020.800@quad>
    <is8m0j$o68$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106030011110.11696@quad>

    > Wyobraź sobie, że każdego z tych rowerzystów pozywasz i nie korzystasz
    > z AC. Pic w tym, że składki od tych statystycznych rowerzystów NADAL
    > płacisz.

    No właśnie nie płacisz. Bo masz zniżkę za bezszkodowość. TY nie
    popełniasz błędów, więc TWOJE ubezpieczenie jest niskie. Od CIEBIE
    zależy jego wysokość. Czy jesteś fajtłapa i walisz w drzewo co tydzień
    czy jesteś może od 10 lat nie miałeś żadnego zdarzenia.

    > Oczywiście, przy korzystaniu płacisz *więcej*.

    No właśnie. Czyli wybór ,,moje AC czy OC rowerzysty'' oznacza ,,ja
    zapłacę za zdarzenie czy rowerzysta''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek