  • Data: 2011-06-03 13:43:22
    Temat: Re: [OT]Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (03.06.2011 12:16), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Robiłeś jakieś badania? bo ja na szybko już znam więcej osób, które
    > debatuje o spisywaniu się i zależy im na spisie. A że nie na tej grupie,
    > to inksza inkszość.

    No takie same badania robiłem jak i ty - opierałem się na osobistych
    doświadczeniach.

    > Jajco prawda. Sporo osób, zwłaszcza z notorycznie pomijanych grup
    > społecznych, chce się spisać i pokazać, że istnieją, żeby ich nie
    > pomijano w planach państwowych.

    Jeżeli w tej grupie wydzielić tych, którzy są za wprowadzeniem
    obowiązkowych kamer do samochodu, zastąpieniem całego obrotu gotówkowego
    obrotem bezgotówkowym i innymi tego typu pomysłami - to myślę że
    zostałaby niewielka grupka, a być może sam jeden Ty.

    p. m.