  • Data: 2011-06-03 18:51:09
    Temat: Re: [OT]Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2011 15:43, mvoicem pisze:
    > No takie same badania robiłem jak i ty - opierałem się na osobistych
    > doświadczeniach.

    No więc nie generalizuj i nie mów o mnie negatywnych rzeczy, bo ja
    opierając się na badaniach osobistych mogę powiedzieć coś całkiem
    przeciwnego. Choć akurat, że większości narodu to wisi, to się mogę
    zgodzić.

    Podejrzewam, że w temacie spisu mamy grupę tych, co koniecznie i silnie
    nie chcą się dać spisać, grupę tych, co się chcą spisać oraz tych, co im
    wisi i powiewa. Wywlekanie tego, że ja należę do grupy chcącej się
    spisać, zwłaszcza w tonie sugerującym dziwność, odmienność i to w
    kontekście zupełnie innej dyskusji w dodatku , uważam za niezbyt właściwe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek