  • Data: 2011-06-03 16:18:46
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (03.06.2011 15:07), Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ciekawe jak długo mam tłumaczyć, że są DWA ODREBNE składniki płacenia
    > za szkody w AC?

    Mimo to, nie jest prawdą że wszystko jedno czy Tristan ściągnie od
    Ciebie czy od twojego TU w ramach OC.

> [...]
    > z AC* płaci.
    > Niezależnie od tego czy "chciałby" czy nie!
    >
    > Nie odnoszę się do tego, że w razie skorzystania z AC jest zwyżka.
    > Nie odnoszę się do tego, że jakby było "OC dla wszystkich", to być może
    > ktoś zrezygnowałby z AC.
    > Odnoszę się do tego, że ktoś kto chce AC ale WYŁĄCZNIE OD WŁASNYCH
    > SZKÓD, twierdzi że "nie chce płacić za szkody od osób trzecich"
    > i sugeruje, że istniałaby taka możliwość (jakby te osoby trzecie
    > miały OC).
    > Nie ma takiej możliwości zeby nie płacił WCALE.

    Ale jest możliwość żeby płacił znacznie mniej, np. około 60% mniej :).

    Poza tym, w przypadku obowiązkowego OC (które jest bez sensu swoją
    drogą) dla rowerzystów, pieszych, psów i pijaków leżących na drodze -
    część składki przypadająca na "szkody spowodowane przez osoby trzecie"
    by została odpowiednio niżej skalkulowana przez TU, nieprawdaż?

    p. m.