  • Data: 2002-08-16 07:35:53
    Temat: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajdtqf$6vb$...@n...tpi.pl...

    > Nooo
    > Może budżetówka nie ma kaski na utrzymywanie NIE swojego dziecka.
    > A może ma resztki przyzwoitości i nie chce z Niej robić dziwki :)

    Czy mógłbyś mi, tak z grubsza ;-) wytłumaczyć, co powoduje, że kobieta
    żyjąca w małżeństwie na koszt męża nie jest dziwką, a kobieta żyjąca w
    konkubinacie na koszt swojego faceta jest dziwką (i dlatego powinna
    pozostawać na utrzymaniu swoich rodziców)?

    BTW czy uważasz, że jeśli ta dziewczyna miałaby np. 30 lat, to miałaby
    moralne prawo domagać się od swoich rodziców, aby płacili za jej studia, w
    sytuacji, gdy ona z jakimś facetem mieszkałaby sobie w konkubinacie? Co
    różni 19-letnią dziewczynę, która postanawia zacząć żyć jak dorosła od
    30-letniej dziewczyny, która postanawia żyć jak dorosła?

    pozdrawiam

    Monika