  • Data: 2002-08-16 15:41:55
    Temat: Odp: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ajikur$m16$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > A Pan to wszystko chcialby opodatkowac ?

    Bardzo dużo napisaliście nie czytałam wszystkiego .Jednak nie ma Pan racji.
    Ta dziewczyna nie ma co liczyć na alimenty. I nikt nie zazdrości jej miłości
    jak to Pan nazwał:-) niech sie kocha ale na własny koszt a nie rodziców... a
    jak siegne pamięcią to o to pytanie sie zwrócił zainteresowany czyli wielka
    miłość dziewczyny :-) słyszał ,że gdzieś biją dzwony tylko nie wie w ,którym
    kościółku wiec niech nie liczy na to ,że rodzice pomogą w jego budżetowym
    utrzymaniu, miłość kosztuje mój drogi Panie. Student tak należy go wesprzeć
    ale studenta dziennego zaoczny może zapieprzać a w najlepszym wypadku
    sezonowe prace czy zasiłek reszte może dorobić jak wykaże troche inwencji.
    Jeśli chodzi o związki małżeńskie to obojętnie,która strona lepiej zarabia
    to tak jest suma dochodu w normalnym związku .Natomiast w nienormalnym jedno
    z małżonków może żadać w trakcie trwania związku o wypłate wynagrodzenia do
    jego rąk.
    Wybaczcie nie czytałam tego Waszego sporu tylko pobieżnie. Jeśli macie
    jakieś pytania to prosze bardzo.

    Sandra