  • Data: 2002-08-16 10:26:37
    Temat: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nigdzie nie pisałem, że męża i żono nie może łączyć stosunek klient/ka
    usługodawca/czyni.
    Powinna pozostać na utrzymaniu swoich rodziców ponieważ tak stanowi
    Polskie Prawo. Nawet po Jej ślubie z Nauczycielem (czy kimkolwek innym)
    Rodzice mają obowiązek Ją utrzymywać.

    Te 30 lat trochę zmienia sytuacje. Tymniemniej we (chyba)Włoszech 30 letni syn
    otrzymał w wyroku sądu alimenty od swoich rodziców.

    > chłopak był przez parę lat na utrzymaniu swojej wtedy jeszcze nie-żony (on
    > kończył 6-letnią medycynę, potem staż wiadomo jak płatny a ona po 4-letnim
    > kierunku ekonomicznym nieźle zarabiała)
    > Pytanie &#8211; czy on to męska dziwka?
    To zależy od szczegółów których tutaj nie ma.
    Jeśli On był z Nią dla tych (nędznych, skąd innąd) pieniędzy, a Ona z Nim bo
    potrzebowałą
    seksu/bliskiej osoby/itp to TAK - męska dziwka.

    > Pytanie drugie &#8211; dlaczego uważasz, że pełnoletnia kobieta musi być na czyimś
    > utrzymaniu (wybór między dziwką, żoną albo wieczną małą córeczką &#8211; to trochę
    > dla nas uwłaczające IMO) Żyjemy w Polsce a nie np. w Arabii Saudyjskiej i
    > kobieta może po prostu pracować na swoje utrzymanie i wykształcenie.
    Może, ale nie musi (to samo tyczy się mężczyzn, nie ma tu żadnej dyskryminacji,
    taki poprostu rozważamy przypadek).

    > Pytanie trzecie &#8211; dlaczego dorosłą, 19-letnią kobietę traktujesz jak
    > niesprawną intelektualnie i niezdolną do odpowiedzialności za własne czyny?
    > Chodzi mi o ten fragment twojej wypowiedzi, w którym wymieniasz winnych
    > zaistniałej sytuacji &#8211; winni są twoim zdaniem rodzice i nauczyciel-kochanek,
    > dziewczyna jest jedynie ofiarą.
    Bo tak moim zdaniem jest. Znam osoby po 30 które nie są w pełni sprawne
    intelektualnie
    i nie potrafią wziąść odpowiedzalności z włąsne czyny ...

    Pozdrawiam, Tomek

    PS
    Widze, że nagminnie mylone jest pojęcie moralne a prawne.
    Tu jest pl.soc.prawo a nie pl.moralizujey lub pl.jak.to.nieladnie ;)