    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Wed, 01 May 2013 18:10:08 +0200
    <klo5qs$kjo$1@node2.news.atman.pl>
    <517f9ea4$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <517fa1a4$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <kloeuf$69t$1@node1.news.atman.pl>
    <517febea$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <klov55$e8v$1@node2.news.atman.pl>
    <518009c5$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klp5br$u8b$1@node1.news.atman.pl>
    <5180cd23$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <klqllb$271$1@node2.news.atman.pl>
    <51811a37$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <klr70i$jp$1@node1.news.atman.pl>
    <51813158$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>

    > Przez Dodę i Nergala? Nigdy nie została obalona.

    Dodą i Nergalem to się przejmują tylko takie głąby jak ty.

    > Bynajmniej. Wyjście z Egiptu jest ważne, wręcz bardzo ważne w Judaizmie,
    > bo pokazuje jak Bóg uratował swój naród wybrany. Jednak nie jest
    > dogmatem w chrześcijaństwie. To zdarzenie historyczne. Badane przez

    Kłamstwo. To nie jest zdarzenie historyczne - poza biblią nie występuje.

    > badaczy, ale nie przeze mnie, bo nie jestem badaczem historycznym.

    Bo tak ci wygodniej. Bo nadmierne badanie obnażyło by ci twoją wiarę
    jako stek bzdur.

    [ciach]

    > No więc nie zostało obalone.

    Zostało. Historia o Noe to absurd.

    [ciach]

    > a) Wersja pasująca do ateistycznych założeń bardziej:
    > Zdarzenie jest opisem sprzed tysięcy lat, tuż po powstaniu świata.

    LOL

    Wiek samej Ziemi został dość dokładnie wyliczony. I nie są to "tysiące
    lat" tylko tysiące milionów lat.

    [ciach]

    > Śródziemnym a Morzem Martwym. Zaś ślady takiego ogromnego potopu,
    > zostały znalezione i określone technikami akceptowanymi także przez
    > ateistów.

    Powodzie zdarzają się normalnie. Fakt. Ale nawet przyjmując taką
    naciąganą interpretację, dane liczbowe podane w biblii (dotyczące
    wielkości łodzi, liczby zwierząt, czasu spędzonego na arce) prowadzą do
    totalnego absurdu.

    > b) Wersja sprzeczna z dogmatami ateistycznymi:
    > Zalana została faktycznie cała Ziemia i Bóg swoją mocą sprawił, że
    > wygląda ona teraz tak, jak wygląda i że nie ma śladów globalnego

    Czyli ten twój bóg to kanciarz i oszust knujący tylko jakby tu ludzi
    skołować? LOL

    [ciach]

    > W zdarzeniach opisanych w Piśmie Św.

    Gdzie są te osoby i jak mogę je przesłuchać?

    > Różniste. Potwierdzające zarówno sferę naukową i fizyczną jak i sferę
    > duchową i metafizyczną (aczkolwiek ty to odrzucasz)

    Konkretów oczywiście nie podasz, bo bezczelnie kłamiesz.

    > A to świat duchowy.

    [ciach brednie]

    Czyli dowodów nie masz.

    > Mówiłem, żebyś zaczął od Biblii. Ale możesz iść dalej. Ja nie jestem
    > badaczem i naukowcem z tej dziedziny. Tak samo jak nie jestem

    Pewnie że nie, bo każde badanie grozi twojej bzdurnej wierze (swoją
    drogą mam wrażenie, że jesteś jednym z tych koszmarnych idiotów -
    kreacjonistów młodej Ziemi).

    [ciach]

    > doktorem czy profesorem ani nawet magistrem teologii, więc odsyłam cię
    > do podstawowego źródła, jakim jest Słowo Boże.

    Mhm. "Źródło" które udowadniasz nim samym.

    > no zrobiłeś sobie
    >
    > alias obiektywny=ateistyczny

    Kłamiesz.

    > i się nim posługujesz. A wszystko co wykracza poza to odrzucasz jako
    > nieobiektywne.

    Czego nie rozumiesz w słowie "obiektywny"?

    > No. A ty jesteś uprzedzony do religii i wiary, co wielokrotnie
    > manifestowałeś , nawet w naszej trwającej tu rozmowie.

    Nie. Uprzedzony jestem do idiotów posługujących się kołowymi argumentami.

    Przedstaw mi obiektywnie weryfikowalny dowód.

    > Ano. Bóg istnieje niezależnie od ciebie.

    U-DO-WOD-NIJ

    > Więc dałeś sobie dobrą radę:

    Hmm... Z nas dwóch to ty raczej zasługujesz na miano Księcia Kłamstw.