  • Data: 2006-11-21 11:32:36
    Temat: Re: [OT] Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przykład kompletnie od czapy - jeśli tłumaczenie ma być wykonane w
    > Tradosie,
    > bo plikiem wynikowym ma być plik unclean, to ma być wykonane w Tradosie,
    > inaczej jest bezużyteczne, i egzemplarza opornego należy się pozbyć po
    > pierwszym tłumaczeniu niewykonanym zgodnie z instrukcją.

    Widzisz... jestem tez redaktorem i bardzo chetnie przyjmuje tlumaczenia "do
    wciagniecia", gdyz reczne skopiowanie kazdego segmentu nie zajmuje
    specjalnie wiecej czasu, a daje duzo czytelniejszy obraz tekstu. No i
    dodatkowo znika problem ze stylami ;-)

    A jesli chodzi o cala reszte dyskusji... caly czas piszesz o jednym - jaki
    to biedny jest pracodawca, a jaka to zla jest pracownica. A ja powtarzam - i
    bede powtarzal. Moralnie nie do zaakceptowania jest dla mnie sytuacja, w
    ktorej pracodawca _USWIADAMIA_ sobie, ze pracownica mu nie odpowiada
    _DOPIERO_ w momencie, gdy zachodzi ona w ciaze. Wytlumaczenia nie ma -
    pracodawca ma wszystkie mozliwe narzedzia, aby uniknac zatrudniania
    nieodpowiednich pracownikow w nieodpowiednim momencie. Jezeli "na gwalt"
    potrzebuje pracownikow, to odpowiednia sprawnosc rekrutacji tez umozliwia
    zaradzenie sytuacji. Natomiast jesli pracodawca nie jest przygotowany na
    tego typu sytuacje, to moze nie powinien byc pracodawca (albo HR'owiec -
    HR'owcem).

    Pozdrawiam,

    Andrzej