  • Data: 2006-11-21 11:53:57
    Temat: Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):

    > 1) Firma z kapitalem zagranicznym, mala i o ograniczonym budzecie - na
    > kilkuosobowy zespol zatrudnia srednio raz na dwa lata kobiete, ktora w
    > rozmowie kwalifikacyjnej wyraza chec posiadania dzieci, albo zawarcie
    > malzenstwa w ciagu najblizszego roku.

    Dlaczego tylko raz na dwa lata ? Dlaczego to nie jest firma rodzinna?

    > pracy. Moj znajomy z rekrutacji lapal takie dziewczyny i wprost mowil
    > im, ze u niego moga liczyc na normalne zycie, tylko oczekuje pelnej
    > lojalnosci wzamian - po urlopach macierzynskim i wychowawczym.
    > Najdluzej pracuje dziewczyna, ktora urodzila 7 lat temu. Takiej
    > pracownicy zyczylbym kazdemu.

    O tym właśnie mówiłam - dobrego, lojalnego pracownika nie wywala się na
    zbity pysk.

    > 3) Pewna znana, miedzynarodowa firma
    > (jedna z najwiekszych),

    Taaa, jedna z największych może sobie pozwolić. Ale porozmawiajmy o
    naszych rodzimych kapitalistach bez kapitału.

    Bo dla nich argument "oplaca sie"
    > jest wazniejszy nawet od ludzkiego zdrowia i zycia. Mam nadzieje, ze
    > tutaj przykladow nie musze podawac.

    Alle chyba nie powiesz mi, że celem firmy jest działalność charytatywna,
    a nie przynoszenie zysku? No sorry, IMHO DG nie do tego jest stworzona.

    > Inna kwestia jest to, ze moim zdaniem panstwo (ZUS) powinno chronic
    > najmniejszych przedsiebiorcow, ktorzy na taki wydatek po prostu nie
    > moga sobie pozwolic. W koncu po to na ZUS sie placi, zeby oczekiwac
    > wyplat w razie... A ZUS ssie, jak dorosla hiena.

    A widzisz - tu jest pies pogrzebany. I nie tylko w ZUS. Poprowadź sobie
    firmę, to się dowiesz, ile to kosztuje i ile z tych kosztów faktycznie
    jest przedsiębiorcy naprawdę potrzebnych. a jak juz obnizymy koszty
    pracy, to wtedy bedziemy pyszczyć na pracodawców różnychsynów.

    > cwaniactwo i lamanie prawa pracy po przypadek pobicia dziewczyny, gdy
    > skurwiel-pracodawca dowiedzial sie, ze zaszla w ciaze. Pobil ja po
    > brzuchu i w efekcie poronila. Niestety to bylo przed wprowadzeniem
    > ochrony zycia poczetego do naszego prawa.

    Do tego wcale nie było potrzebne wprowadzenie - na łobuzów jest normalny
    KK.

    Justyna