  • Data: 2022-03-04 06:21:16
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sąd być może nie, dla mnie są to nowe informacje.

    NIe są nowe - o tym pisaliśmy już wcześniej i dyskutowaliśmy czy
    odezwanie się celu ludzkim głosem wystarczy żeby uznać, że należy
    udzielić ewentualnej pomocy.

    > Po raz kolejny zwracam niesmiało uwagę, że sąd rgumentował nieco
    > bardziej konkretnie niż, że słychać było coś gdzieś.

    Nie. Wcześniej też dyskutowaliśmy o tym, że cel odezwał się ludzkim
    głosem. Jedyne co ustalił sąd, to że było to słowo niecenzuralne (ale
    tego też się domyślaliśmy;)

    > Pozamiatane jak dla mnie w kwestii oceny sytuacji.

    Ale nic się nie zmieniło od ostatniej dyskusji.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.