  • Data: 2003-12-26 22:18:03
    Temat: Re: Nieopłacanie składek na ZUS a więzienie.
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tolky <f...@d...sokrates.pl> napisał(a):

    > Przez takich "luserow" mamy takie składki jakie mamy.
    > Dziwi mnie jeszcze to ze tak oficjalnie sie przyznajesz ze nie chcesz placic
    > bo nie.
    > Zlodziej jestes i tyle ..... i jeszcze bezmyslny
    > Internet nie jest anonimowy. Piszesz ze okradasz nas wszystkich i jeszcze
    > chcesz porady.

    > Telefon do TPSA i jzu wiedza skad :) ...ale na to jeszcze musimy poczekac.
    >
    > Czy tylko mnie bulwersuja takie rzeczy ??? .... moza ja jestm jakis dziwny
    > .....bo jesli tak to powinine wyjechac do innego kraju ..... tylko kto wtedy
> [...]
    Nie wiem kim jesteś i mnie to nie obchodzi. Nie będe sprawdzał skąd piszesz
    bo to nie ma sensu. Jeśli pracujesz np. w budżetówce to jaką masz pewność że
    za Ciebie są odprowadzane składki. Z ogólno dostępnych środków przekazu
    wynika że każdy pracujący ma niezapłacone przynajmiej 3 składki. Facet
    napisał że znalazł się w trudnej sytuacji materialnej. Pewnie nie prowadzisz
    zadnej działalności i nie masz pojecia co sie tam teraz dzieje. Jedna wielka
    nędza. Ta nędza nie powstała w wyniku działań ludzi pracujących u siebie. To
    jakoś wyszło odgórnie. Jakieś studzenie gospodarki itp. Jeśli jesteś taki
    mądry to powiedz dlaczego jeśli ktoś nie zawinił swojej złej sytuacji to musi
    odpowiadać majątkiem za błędne decyzje innych. Tomek