  • Data: 2003-12-26 23:36:56
    Temat: Re: Nieopłacanie składek na ZUS a więzienie.
    Od: "Kapiszon" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "tolky" <f...@d...sokrates.pl> wrote in message
    news:bsi79s$olh$1@inews.gazeta.pl...

    > Przez takich "luserow" mamy takie składki jakie mamy.
    > Dziwi mnie jeszcze to ze tak oficjalnie sie przyznajesz ze nie chcesz
    placic
    > bo nie.
    > Zlodziej jestes i tyle ..... i jeszcze bezmyslny
    > Internet nie jest anonimowy. Piszesz ze okradasz nas wszystkich i jeszcze
    > chcesz porady.

    Co za brednie. To dlatego mamy takie składki? Rozmagnesowałeś mnie. Jak
    chcesz się wykazać to proponuję żebyś zadenuncjował PKP albo kopalnie, tam
    umarzane składki idą w MILIARDY złotych. Chłopak pisze że nie ma zamiaru
    płacić bo ma trudną sytuację, ma nie jeść żeby opłacić kilka składek?
    Przecież liczy się z konsekwencjami, pyta tylko jakie mogą być.

    Kapiszon