  • Data: 2003-12-28 02:44:35
    Temat: Re: Nieopłacanie składek na ZUS a więzienie.
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tolky" <f...@d...sokrates.pl> napisał w wiadomości
    news:bsi79s$olh$1@inews.gazeta.pl...

    > Przez takich "luserow" mamy takie składki jakie mamy.

    Hahaha. A w krasnoludki może też wierzysz?

    Skłądki są takie, jakie są, bo ZUS to jedna wielka studnia bez dna - nie
    wpominam już o takim 'detalu' jak zalegające na miliardy semi-państwowe
    molochy.

    > Dziwi mnie jeszcze to ze tak oficjalnie sie przyznajesz
    > ze nie chcesz placic bo nie.

    Ja też nie chcę płacić. I nie płacę. I co mi zrobisz?

    (hehe - umowy o dzieło rządzą :)

    [ciach]

    > Telefon do TPSA i jzu wiedza skad :) ...ale na to
    > jeszcze musimy poczekac.

    No to leć i dzwoń, kapusiu zafajdany!

    Albo idź zatrudnij się w jakiejś bojówce ZUSu i wyrwij człowiekowi chleb z
    gardła - i sprzedaj go w niewolę za te zaległości wobec ZUSu, jak za
    'starych, dobrych czasów'.

    > Czy tylko mnie bulwersuja takie rzeczy ??? .... moza ja jestm jakis dziwny
    > ....bo jesli tak to powinine wyjechac do innego kraju ..... tylko kto
    wtedy
    > bedzie placil te podatki :)

    Ważniejsze pytanie: kto będzie donosił?

    > Ciekawe kto ten zus bedzie placil na twoich starych.

    Hej! Moi rodzice płacili i płacili - tyle że jakieś aparatczyki przeputały
    ich pieniądze (i nadal je przepuszczają na gadżety, luksusy i miliardowe
    afery), więc niewiele tej emerytury dostają.

    Szukaj tych, co nakradli miliardy, a nie tych, których NIE STAĆ na
    zapłacenie paru tysięcy.

    ATSD w normalnym kraju to obywatel powinien mieć prawo wyboru firmy
    ubezpieczeniowej - z prawem do samodzielnego gospodarowania pieniędzmi - nie
    mieć narzuconą pewną konkretną firmę, z którą MUSI współpracować.