  • Data: 2003-12-27 13:30:48
    Temat: Re: Nieopłacanie składek na ZUS a więzienie.
    Od: tolky <f...@d...sokrates.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem kim jesteś i mnie to nie obchodzi. Nie będe sprawdzał skąd piszesz
    > bo to nie ma sensu. Jeśli pracujesz np. w budżetówce to jaką masz pewność że
    > za Ciebie są odprowadzane składki. Z ogólno dostępnych środków przekazu
    > wynika że każdy pracujący ma niezapłacone przynajmiej 3 składki. Facet
    > napisał że znalazł się w trudnej sytuacji materialnej. Pewnie nie prowadzisz
    > zadnej działalności i nie masz pojecia co sie tam teraz dzieje. Jedna wielka
    > nędza. Ta nędza nie powstała w wyniku działań ludzi pracujących u siebie. To
> [...]

    Prowadz dzialalnosc od 5 lat .... przez pierwsze dwa lata na
    duzym minusie
    zeby nie powiedzic ze bardzo duzym ... Potem jak stopniowo zaczelo sie
    ukladac zaczelem splaca te moje zadluzenie w zusie tez ... i splacile co
    do joty i wkurza mnie jak ktos sie pyta czy musi to zaplacic ... i czy
    jak nie zaplaci to pojdzie do wizienia ....
    Co to jest do cholery ...przeciez pisze ze dostal pare zlecen i bedzie
    mial pieniadze to dlaczego nie wplaci ich do zusu ?????
    Co tamto bylo minelo ????
    Mi nie chodzi ze gosc nie ma pieniedzy to rozumiem ... i rozumiem jak
    mozna nie zaplacic do ZUsu ... ale nie rozumiem dlaczego mozna celowo
    nie placic ... i nie staraj sie togo mi wytlumaczyc .... to jest dla
    mnie zwykle zlodzejstwo nic wiecej ...jakbys tego nie usprawiedliwial.

    TOlky.