    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundur galowy
    Date: Sat, 10 Jun 2023 12:58:44 +0200
    <u615mi$j5b$2$Shrek@news.chmurka.net> <qnXgM.335$FF49.203@fx05.ams1>
    <u61g1l$ops$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <u61gsk$pp9$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u61hmc$opu$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u61iq5$r0a$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u61jq9$opu$5$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 10.06.2023 o 12:39, Shrek pisze:

    > Szansę może i miał, ale uważam że na szansie się skończyło. Ja miałem
    > szansę zostać arcymistrzem szachowym ale nie upoważnia mnie to do
    > noszenia takiego tytułu:P

    Tylko kilka postów wcześniej swoje stanowisko opierałeś o wywód, że nie
    miał szansy spełnić kryterium otrzymania odznaki. Teraz piszesz, że może
    i mógł, ale ponieważ Ty nie zostałeś mistrzem szachowym, to on być może
    nie był.

    > No biedny inspektor - nosił publicznie odznakę i ktoś napisał o tym że
    > nosi odznakę:P

    Widziałeś gdzieś artykuł, że nosi? Bo ja widzę stek bzdur, że nosi:
    - bez zgody Prezydenta RP - która ne jest wymagana;
    - wbrew przepisom mundurowym - co jest bzdurą;
    - bezprawnie - czego nikt nie zweryfikował.
    Dla mnie to wygląda na opublikowanie jakiegoś listu kogoś niechętnego
    Generałowi bez choćby podstawowej weryfikacji jej wiarygodności. Dwie z
    trzech informacji są bzdurą. Trzeciej nie potrafię zweryfikować, ale
    ewidentne chybienie dwóch poprzednich deprecjonuje w mojej ocenie trzecią.

    > Fakt jest taki że nie jest to wysokie odznaczenie wojskowe a poprostu
    > odznaka że brałeś udział w prawdziwej akcji. A w tym przypadku to nawet
    > nie wiadomo:P

    I z tym się zgadzam. Ale przyznasz, ze może być dla osoby, która ją
    otrzymała cenna. To jest ocenne. Ktoś może się szczycić tym, że był u
    dentysty - widziałeś takie odznaki "dzielny pacjent"?

    --
    (~) Robert Tomasik