  • Data: 2023-06-10 12:59:33
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie nikomu, tylko dziennikarzowi, mnie i Tobie. Na tej garstce świat się
    > nie kończy. Spróbuj to ogarnąć.

    Jak wygodnie - za każdym razem jak się jakieś gówno wyleje w policji to
    argumentujesz że nie można tego oceniać, bo w sumie to tylko ci co
    potencjalne gówno uczynili mają pełną wiedze i tylko oni mogą sami
    siebie oceniać. Reszcie nic do tego. Bardzo wygodne, tylko zupełnie
    nierozsądne:P

    > Ju Ci kilka razy pisałem, że zakładać można się z ludźmi honorowymi i to
    > o mądre rzeczy. >

    Otóż nie - pisałeś że sie nie zakładasz bo to nielegalne:P Dlatego
    możemy się założyć o twoją wiarygodność - jest niematerialna a jakby ją
    próbować wycenić to i tak zerowa, więc pod ustawę o grach hazardowych
    nie podpadniesz:P

    > Niczego się nie domyśliłem. Wykazałem, że redaktor oraz przy okazji Ty -
    > broniąc go - piszecie o rzeczach, o których nie ma cie zielonego pojęcia.

    Taa. Bo fakt, że nasi byli w afganistanie czy iraku jest tajny i trzeba
    zmyślać bajki na ten temat:P

    > Bo wypisujesz tu bzdury, które zostają później w Internecie.

    Ja? Ja się odnoszę tylko do artykułu. Jeśli uważasz, że ten artykuł to
    bzdury i mają jakiś doniosły wpływ na rzeczywistość to zwróć uwagę swoim
    "prasownikom" - niech reagują, zamieszczją sprostowania - od tego one som:P
    > I tylko to
    > komentuję. Czasem odnoszę wrażenie, że masz coś z tymi publikacjami
    > wspólnego i pisząc tu podnosisz klikalność.

    Masz mnie - ale nikomu nie mów, to tajemnica:P

    > A ktokolwiek szukał w ogóle?

    Coś koło tego "Co na to Biuro Prasowe Komendy Głównej Policji?
    "Uprzejmie informujemy, że wręczona została ona przez przedstawicieli
    służb amerykańskich podczas pobytu w USA z inicjatywy tamtejszych służb
    i w związku z tym nie dysponujemy uzasadnieniem tej decyzji" czytamy w
    przesłanym nam oświadczeniu."

    > I to jest argumentacja, by pozwolić pisać bzdury "wyssane z palca" właśnie.

    Wolność prasy ci się nie podoba? Jakie bzdury - przecież zacytowali
    stanowisko biura prasowego k.o.mendanta głównego policji. Jeśli już to
    właśnie oni stworzyli bzdurę o tym, że walczył na szkoleniu w USA:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!