  • Data: 2023-06-10 13:13:51
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko kilka postów wcześniej swoje stanowisko opierałeś o wywód, że nie
    > miał szansy spełnić kryterium otrzymania odznaki.

    Nie napisałem że nie miał szansy a że raczej nie spełnił. I dalej to
    podtrzymuje bo KGP twierdzi że przywiózł ją ze szkolenia w USA z gwardią
    narodową, a osobiście wątpię, żeby się wtedy teleportował do iraku czy
    afganistanu. Wolno mi wyciągać logiczne wnioski tak jak tobie wolno
    wyciągać z tych samych danych głupawe hipotezy.

    > Widziałeś gdzieś artykuł, że nosi?

    Tak - w tym arcie było zdjęcie:P

    > Bo ja widzę stek bzdur, że nosi:
    > - bez zgody Prezydenta RP - która ne jest wymagana;

    I tu i przyznałem rację.

    > - wbrew przepisom mundurowym - co jest bzdurą;

    Nie jest.

    > - bezprawnie - czego nikt nie zweryfikował.

    Historia się kupy nie trzyma - walczył na szkoleniu z gwardią narodową w
    usa?

    > I z tym się zgadzam. Ale przyznasz, ze może być dla osoby, która ją
    > otrzymała cenna.

    To czy odznaka stoi wysoko w hierarchi odznak jest raczej zjawiskiem
    obiektywnym. Dla kogoś rożne rzeczy moga mieć wartość sentymentalną ale
    nie zmienia to obiektywnej "wartości" odznaczenia czy odznaki.
    > To jest ocenne. Ktoś może się szczycić tym, że  był u
    > dentysty - widziałeś takie odznaki "dzielny pacjent"?

    No właśnie coś w tym stylu - głupio byłoby to przyklejać do munduru -
    prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!