  • Data: 2023-06-10 16:09:38
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2023 o 15:47, Kviat pisze:

    > Z artykułu wynika, że dostał. I najprawdopodobniej prawnie.
    > Tyle, że to taka kurtuazyjna wymiana znaczków między oficerami z różnych
    > państw. Takie "na pamiątkę".
    > Do schowania do pudełka i opowiadania wnukom na emeryturze jak to
    > dziadek był na szkoleniu w obcym państwie i dostał na pamiątkę przypinkę
    > od zagranicznego miłego oficera.
    > A nie do noszenia na mundurze i udawania przed pisowskimi pokemonami
    > bohatera wojennego.
    Z artykułu to nie wynika - moim zdaniem. To akurat była moja sugestia.
    Samą odznakę można kupić na ALLEGRO. Tylko o ile taką kupioną można
    sobie w ramach kolekcji gdzieś powiesić, no to na mundurze faktycznie
    nie należy wieszać. Natomiast tu różne argumenty padały. A to że
    Departament Obrony nic o tym nie wie. A to, że KGP nie zna szczegółów.
    Ważkie to argumenty, ale nie przesadzające ostatecznie o charakterze
    odznaczenia. A ponieważ te argumenty są w artykule w połączeniu z innymi
    łatwymi do obalenia informacja oczywiście nieprawdziwymi, no to po
    prostu wiarygodność materiału nisko oceniam i tyle. Nie mam zielonego
    pojęcia, czy Generał prawnie odznakę nosi i ufam, że nie zakupił jej
    wysyłkowo i nie założył do munduru galowego.
    --
    (~) Robert Tomasik