  • Data: 2004-06-04 08:00:34
    Temat: Re: Może trywialne - skręt w lewo na rondzie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >jak blond krowie na miedzy po wycięciu połowy mózgu:
    Andrzeju i po co te "ozdobniki" ? Weź tez pod uwagę, że piszesz w taki
    sposób, że naprawdę nie wiadomo o co ci chodzi ( pmijam błędy formalne
    typu 'ulica' zamiast 'drog' lub 'jezdnia' czy skrzyżowwanie 'z'
    zamiast 'o' ruchu...).
    Wg twoich wyjaśnien jest to jednak jedno skrzyżowanie, a nie jak
    wcześniej wspomniłeś cztery (patrz tekst o 'blond'... powyżej)

    > W pewnym miejscu się te dwie ulice krzyżują.
    Krzyżować mogą się różnie (wiem, że pod kątem prostym, ale czy jest to
    w kształcie litery T, X czy L)

    > 'rondo' Daszyńskiego (i owszem - znak 'skrzyżowanie z ruchem
    Lepiej podaj nazwy ulic - sprawdzę faktyczny przebieg na mapie.

    > Ale "w kółko" po obwodzie się nie da jeździć.
    Skoro nie ma takiej możliwości, to w jakim celu jest znak C-12 ?

    >DOTARŁO?!?!
    A ciszej nie można ? Jesli nie potrafisz spokojnie, to nie pisz wcale.

    Artur Golański