  • Data: 2004-06-04 16:48:18
    Temat: Re: Może trywialne - skręt w lewo na rondzie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >Pojęcie 'droga' obejmuje także chodniki, które mnie nie interesują.
    Nie jest to ważne co cię interesuje, ale krzyżują się drogi, wraz z
    chodnkami i tego faktu nie da się zmienić (a jest to ważne np. w
    przypadku parkowania na chodniku i ustalaniu odległości)

    >Czep się tramwaja.
    Poprawnie winno być tramwaju ;-D

    >No beton...
    Tego się spodziwałem - to są charakterystyczne twoje teksty ;-)

    >W kształcie znaczka #
    Głupieście Andrzeju - węszysz podstęp, a ja pytałem poważnie i po
    sprawdzeniu jest to skrzyżowanie w kształcie litery X.

    >Ojej, użyłeś 'nielegalnego' określenia "ulica". Wstydź się.
    Mylisz się są "nazwy ulic", a krzyżują sie drogi (tu jest grupa prawo)

    >A więc chodzi o 'drogę' Kasprzaka i 'drogę' Towarową.
    Na mojej mapie jest skrzyżowanie Towarowej i Prostej, a nie Kasprzaka.
    I z niej wynika, ze jadąc z południa Towarową mogę skręcić w prawo w
    Prostą lub objeżdżając wysepkę pojechać prosto (dalej Towarową),
    skręcić w lewo (na zachód) w Prostą lub zawrócić na południe.
    Jest to jedno skrzyżowanie, a nie cztery jak wcześniej namalowałeś i
    krzyżują sie dwie drogi. Czy jest to rondo - znaku nie widać, ale
    wierzę ci że jest, natomiast czy drogi mają po dwie jezdnie czy po
    jednej i tak nic w sensie skrzyżowania nie zmienia.

    >Swoją odpornością na wiedzę
    To nie trudność z mojej strony, tylko ty piszesz jakbyś był narąbany
    mieszając groch z kapustą :-)

    >równowagi nawet anioła.
    Akutat aniołem nie jesteś. jak masz ochotę, to teraz możesz mi
    nawtykać od betonu, smarkaczy, komunistów i co tylko sobie życzysz :-)

    Tak sobię myślę, że to koniec naszej wymiany listów w tym rozdaniu, bo
    wszystko wyjaśnione :-) No pozostaje twój ruch w kwestii nawtykania mi
    (ja nie odpowie tym samym), a może tym razem zaskoczysz wszystkich ?

    Artur Golański