    From: fate <a...@s...neet>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moralnosc sedziow
    Date: Sat, 21 Jan 2006 15:47:01 GMT

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Oczywiście ty nigdy się nie mylisz...

    Ja nie jestem alfa i omega i kiedy mam watpliwosci to postepuje tak jak
    sie powinno postepowac, a nie jak ty, naciagajac paragrafy na niekorysc
    obywatela.

    > A jeżeli sędzia dał wiarę
    > świadkowi, który jak się to później okazało, kłamał - to to jest błąd
    > czy "gardoczenie"?

    Gardoczenie. NIGDY nie podejmue sie waznej decyzji na podstawie jednego
    swiadka. Ale zdjae sie ze to ty sam dajesz wiare jednemu policjantowi z
    drogowki.

    > A jak ława przysięgłych nabierze się na elokwentną gadkę fałszywego
    > świadka to to będzie błąd ławy czy "kurestwo" ławników?

    Nie nabierze sie, bo nigdy nie bierze sie za decydujace zeznanie jednego
    swiadka. No, chyba ze w Lublinie.

    > Czy możesz mi wyjaśnić co wspólnego miał prof. Gardocki z wydaniem tego
    > wyroku?

    Co ma prezes SN z kasacja politycznego wyroku. Niech pomysle. Poczekaj
    chwilke...

    > Bo jak dotad nie znalazłem żadnego związku pomięzdy nim, a tym
    > orzeczeniem.

    Dlatego nie moglys zostac sedzia w kraju, gdzie kurwa i debil nim byc
    nie moze.

    > Wystarczy jak wskażesz źródło w którym mam szukać. Aha, w
    > treści wyroku Trybunału nazwisko prof. Gardockiego nie pada.

    A musi?

    > Nie te same, nie kłap, jak nie wiesz.

    Te same, te same. Nie uciekaj.

    Tak czy owak, skda ta zmiana o 180 stopni?

    W koncy jest to domniemanie niewinnosci czy nie? Bo jezeli kurewki mialy
    watpliwosc, to kaczora skazac nie powinni byli. Wtedy nie maga bronic
    sie "bledem".

    > I oczywiście ma pretensje tylko do siebie, co nie? Co za wspaniały kraj.
    > Jeżeli stać cię na dobrego prawnika możesz przekonać 12 idiotów, że
    > producent broni jest winien tego, że kogoś z niej zabito

    Kazdy jest odpowiedzialny za szkode do ktorej sie przyczynil. Jest tak
    tez w Lulinie. Przynajmniej powinno byc. Producent ktory swiadomie
    dostarcza pistolet kryminaliscie, zreszta z obejsciem prawa, jest
    odpowiedzialny za szkode. Co w tym dziwnego?

    Jako producent cegiel tez bedziesz odpowiadal za zabicie cegla, jezeli
    swiadomie bedziesz je dostarczal do popelnienia przestepstw. Co w tym
    niezrozumialego?

    >, albo że
    > McDonalds winien jest tego, że jego klienci nie wiedzą, że gorąca kawa
    > parzy.

    Oczywiscie ze nie wiedza, jezeli podawana jest w kubkach pulapkach. A na
    dodatek pomimo dziewieciuset poprzednich skarga na oparzenia.

    Po ktorej skardze McDonald's ma zaprzestac swiadomego kalkulowania
    ryzyka oparzania klientow.

    Oczywiscie pomijasz fakt ujawnienia dokumentu w ktorym McDonald's
    kalkulowal ze taniej jest im poparzac ludzi niz stracic profity, bo
    temperatura wyzsza wplywa na smak.

    Ale kto by sie takimi duperelami przejmowal w panstwie prawa.