  • Data: 2006-01-21 16:10:32
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: fate <a...@s...neet> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > to nie byl moj rotfl, ale i tak sie z nim zgadzam

    > tak? a jaka procedura? Masz 10 osob z widzow uwagi i przekonaj ich o
    > niewinnosci
    > danej osoby skoro uwaga nakierowala ich na peiwen sposob myslenia, BA
    > przekonala o winie tego czlowieka.
    > niema dowodow sa swiadkowie ktorego wiaarygodnosc wykreowalo tvn.

    TV w USA ma lepsze pole do popisu z manipulacja opinii pulicnzej i z
    Michaalem Jacksonem nic nie wyszlo. Bo na sali sadowej rozpatrywano
    tylko to co zostalo dopuszczone przez sedziego nadzorujacego sprawe.
    Zadne sprawy z mediow nie mogly byc nawet wspomniane. I pod katem wiedzy
    telewizyjnej przepytano potencjalnych jurorow przed.

> [...]
    > umawiaja z 14 latkami (by podpadlo pod art. ciekawe czemu nei 10 latkami, 9,
    > 11 czyzby sie bazli ze nie znajda osob CHORYCH na chorobe pedofilia?)
    > wmawiaja ludziom ze taki czlowiek jest pedofilem i domagaja sie dla niego
    > aresztu (co jest w sumie bezprawne, bo nie ma szans by dostal on 8 lat,
    > matactwo tez w gre nie wchodzi)
    > zaszczuty prokurator oczywiscie wnosi o ten areszt. Ja przez takich ludzi
    > nigdy nie chce byc sadzny i nikomu nie zycze.
    > Sadzic powiny osoby wykasrowane z emocji, po wielu latach nauki w tym

    Mowisz o Gardockim? Toc to gorsze od ladacznicy.