  • Data: 2006-01-21 15:28:18
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fate napisał(a):

    > Nie moga sie mylic, bo of tego sa paragrafy, Jezeli maja watpliwosci to
    > jest od tego domniemanie niewinnosci. Zwalanie na "blad" to typowe
    > gardoczenie (od nazwiska asa kurestwa polskiego sadownictwa).

    Oczywiście ty nigdy się nie mylisz... A jeżeli sędzia dał wiarę
    świadkowi, który jak się to później okazało, kłamał - to to jest błąd
    czy "gardoczenie"?

    A jak ława przysięgłych nabierze się na elokwentną gadkę fałszywego
    świadka to to będzie błąd ławy czy "kurestwo" ławników?

    > A Sokolowski? Czy polityczny wyrok na niego byl "bledem", czy oczywistym
    > kurwieniem sie Gardockiego?

    Czy możesz mi wyjaśnić co wspólnego miał prof. Gardocki z wydaniem tego
    wyroku? Bo jak dotad nie znalazłem żadnego związku pomięzdy nim, a tym
    orzeczeniem. Wystarczy jak wskażesz źródło w którym mam szukać. Aha, w
    treści wyroku Trybunału nazwisko prof. Gardockiego nie pada.

    > Kaczora skazano, ale kiedy zostal prezydentem, to te same kurewki w
    > togach raptem zmienily zdanie.

    Nie te same, nie kłap, jak nie wiesz.

    > Tylko ze odsetek takich osob w Polsce jest niewiarygodnie duzy. W
    > przeciwnienstwie do takiego USA, gdzie strona moze miec pretensje do
    > siebie, bo ma prawo wybrac lawnikow, a do tego sedzia nie orzeka wyroku.
    > Czyli nie istnieje element ukladu kurewsko politycznego zawodowych
    > sedziow. Przy wydawaniu wyroku, a pozniej przyznaniu sie do "bledu".

    I oczywiście ma pretensje tylko do siebie, co nie? Co za wspaniały kraj.
    Jeżeli stać cię na dobrego prawnika możesz przekonać 12 idiotów, że
    producent broni jest winien tego, że kogoś z niej zabito, albo że
    McDonalds winien jest tego, że jego klienci nie wiedzą, że gorąca kawa
    parzy.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre