  • Data: 2006-01-21 15:26:42
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twoj rotlf jest rzeczowy, bo wynika z zycia w sfiatku gdzie skorumpowany
    > ukad sedziowski to normalka.

    to nie byl moj rotfl, ale i tak sie z nim zgadzam

    > Ale od eliminacji matactw jest procedura, ktora choc nie jest perfekcyjna,
    > to dziala od ponad 300 lat. I odsetek zadowolonych jest odwrotnie
    > proporcjonalny do wlosci Kutasa gardockiego.

    tak? a jaka procedura? Masz 10 osob z widzow uwagi i przekonaj ich o
    niewinnosci
    danej osoby skoro uwaga nakierowala ich na peiwen sposob myslenia, BA
    przekonala o winie tego czlowieka.
    niema dowodow sa swiadkowie ktorego wiaarygodnosc wykreowalo tvn.
    Wejdz na fora uwaga.tvn.pl
    interwencja.interia.pl popatrz co tam bydlo wypisuje.
    Doakldneij zwroc uwage na akcje o jeden mniej w inerwencji. W polsce jest
    karalny seks z osoba ponizej 15 lat, oni zaczeli wylapywac tych ktorzy sie
    umawiaja z 14 latkami (by podpadlo pod art. ciekawe czemu nei 10 latkami, 9,
    11 czyzby sie bazli ze nie znajda osob CHORYCH na chorobe pedofilia?)
    wmawiaja ludziom ze taki czlowiek jest pedofilem i domagaja sie dla niego
    aresztu (co jest w sumie bezprawne, bo nie ma szans by dostal on 8 lat,
    matactwo tez w gre nie wchodzi)
    zaszczuty prokurator oczywiscie wnosi o ten areszt. Ja przez takich ludzi
    nigdy nie chce byc sadzny i nikomu nie zycze.
    Sadzic powiny osoby wykasrowane z emocji, po wielu latach nauki w tym
    temacie (5 lat studiow + aplikacja) .
    Fakt ze ktorys z sedziow popelni przesepstwo moim zdaniem go nie
    dyskwalifikuje, bo aby ocenic charakter (nieskazitlnosc) powinno sie brac
    pod uwage caloksztalt a nie dany czyn, kazdy moze blad polenic, wyjatkiem
    jest korupcja w zwiazku z wykonywana funkcja - kasa za wyrok. Tu przy
    powalajacym dowodzie
    (nie zeznanie) powinien byc taki czlowiek usuwany ale za nic wiecej.

    > Michale Jackson zostal uniewinniony, mimo ze media linczowaly go
    > codziennie. Co innego ocena z mediow, a co innego ocena z materialow
    > dopuszczonych do rozprawy.

    nie porownuj stanow do polski, (wielkosc, patrz ile osob oglada dany
    program, po z atym dostrzegasz roznice pomiedzy normalnymi woadomosciami a
    programem typu uwaga czy interwencja gdzie zadaniem tych dziennikarzy jest
    wywolanie emocji i nakierowanie na pewien sposob myslenia?)
    i nie porownuj Jacksona do zwyklego kowalskiego. Jackona niektorzy maja za
    Boga.

    P.