  • Data: 2020-04-12 23:47:18
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2020 o 21:59, Budzik pisze:

    > Hmm... pamietam ze czytałem kiedys artykuł ze jest z tym spory bałagan i
    > ze absolutnie nie jest tak jak piszesz.
    > Ale moze cos pomyliłem... Teoretycznie powinienees wiedziec lepiej.

    Tak na szybkiego i z pamięci najpopularniejsze w moim rejonie miejsca,
    gdzie możesz wjechać do Parku Narodowego:
    1) https://goo.gl/maps/m8FNNqDKSuiqSJAU6 - Pieniński Park Narodowy
    2) https://images.app.goo.gl/nYph2CrZKb86Xp6c6 - Popradzki Park Narodowy
    i drogi (z krajową 971)
    3) https://images.app.goo.gl/VH2cCoUmPLJBLah57 - Magurski PN

    Nie każ mi szukać Lasów Państwowych, bo tego jest masa, tylko nie są
    oznakowane, to nie mam Ci jak udowodnić w prosty sposób.

    --
    Robert Tomasik