  • Data: 2020-04-13 14:07:46
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2020 o 13:29, Shrek pisze:

    > To nie tak działa. Uzasadnij dlaczego mają.

    To tak nie działa. To nie ja twierdzę, że ten zakaz ma sens. Może ma,
    może nie ma. Ja tego nie wiem. Możliwe, że dowiemy się tego po
    wszystkim, jak ktoś zrobi odpowiednie badania porównawcze i całkiem
    możliwe, że ktoś będzie chciał na tym jakiś doktorat zrobić.

    Ty już teraz wiesz, że nie ma, więc uzasadnij.

    > W przeciwnym wypadku ja
    > stwierdzę, że od jutra zakazujemy jedzenia papryki czerwonej bo źle robi
    > na koronowiruasa, a ty uzasadnij że nie.

    A wprowadzisz taki zakaz od jutra?
    Bo dla zabawy, to ja mogę nawet płaskoziemcom uzasadniać, że Ziemia nie
    jest płaska, ale odniosłem wrażenie, że dyskutujemy raczej na poważnie.
    Pomyliłem się?

    > Dokładnie - skupmy się na tym co to ma do rzeczy w zakresie koronawirusa
    > a nie działań polityków.

    Nie mam nic przeciwko, a wręcz przeciwnie.

    Pozdrawiam
    Piotr