  • Data: 2020-04-13 14:50:13
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2020 o 14:07, Kviat pisze:

    > To tak nie działa. To nie ja twierdzę, że ten zakaz ma sens. Może ma,
    > może nie ma. Ja tego nie wiem.

    To jak nie wiesz i nie masz zdania to po co dyskutujesz?

    > Ty już teraz wiesz, że nie ma, więc uzasadnij.

    Proszę bardzo. Dążymy do tego, żeby ludzi byli w odpowiednio dużych
    odległościach. W skrócie, żeby byli możliwie mało zageszczeni. Pozwalamy
    im wychodzić na spacery. Jeśli mamy X ludzi i Y powierzchni + L
    powierzchni lasów po których się szwędają to zagęszczenie wynosi
    X/(Y+L). Jeśli wuyzerujemy L to wzrośnie.

    > A wprowadzisz taki zakaz od jutra?

    Nie - bo nie jestem naczelnikiem państwa a pod drugie to bez sensu.

    --
    Shrek